Brutalno iskrena kritika spota brutalno genijalnog J.R. Augusta: CRUCIFY ME

235

Konačno. Croatia Records se zbrojili u glavi i uzeli J.R. Augusta pod svoje. Huljić vjerojatno jede Xanaxe na žlicu. John John Raven, mali veliki Nikola Vranić, Bog, Isus i Gospa u  jednom, glazbenik mog života, miljenik Revolucije, duša od čovjeka zbog čije glazbe Adele plače i jede Xanaxe na žlicu u kombinaciji s vinom iz Jolie – Pitt vinograda. Kladim se da bira njihov stvarno rozi Rose. Probala sam to jer je mama od bivšeg bila pretenciozna žena i nije niš posebno. Vranić je poseban. Slušam Crucify Me već X godina, od dana kad ga je objavio na YouTube, slušam ga na repeat danima, tjednima, godinama i nikad mi nije dosadio. Tjeram ljude da ga slušaju jer to se mora. To nije stvar osobnog izbora nego se to mora jer oplemenjuje dušu i uljepšava život, poslušaš Crucify Me i baciš sve svoje Xanaxe u zahod i povučeš vodu dva puta jer ti više ne trebaju.

Pred X godina prvi vizual za pjesmu sam napravila ja, neuki amaterski filmaš koji to nije. Bio je to neki kontralajt fejk film noir slowmotion s naglaskom na dim cigarete. Tek toliko da se nešto vrti. Niđe veze kako bi Bosanci rekli. Uslijedio je Vranićev uradak u koji je utkao svoju dušu i Jesus-like tijelo. Mnogi su se složili da taj vizual previše odvlači pozornost od pjesme što je možda istina, ali vizual je bio divan i ocrtavao Vranićevu jednako divnu personu do najsitnijih detalja.

Jučer, izašao je komercijalni spot režiran od strane stručnjaka, lijena sam pogledati koga, bez uvrede ikome:

Nakon što ovo pogledate, ovo doista lijepo, nježno i ne-hrvatski (hrvatski = cajka efekt), vrlo ćete vjerojatno doći do zaključka da je Vranić ljepši kad se sam počešlja i da je ovo kopija spota Lane Del Rey za pjesmu Freak jer na isti način Vranića i tipa u spotu žene razvlače po glavi i guraju mu prste u usta:

Al brate, jebeš sve na svijetu, možda je malo glupo uzimati inspiraciju iz nečeg toliko komercijalnog kao što je Lana Del Rey, ali oprostit ćemo jer režiseru ne možemo zamjeriti ništa pošto je vizual beskrajno lijep. ”Peglali su ti kosu!” – rekla sam Vraniću, a on: ”Nisu neg su je s nečim sprejali!” – Nisu trebali, ali sve te zamjerke koje nailazimo, znate li zašto su tu?

Zato što ne postoji vizual na svijetu dovoljno savršen za tu savršenu pjesmu.

Ocjena: 8/10

Revolucija iz kreveta ne snosi odgovornost za izrečeno u komentarima