Kritika: RIBAFISH – ŠAPTAČ ŽENAMA – Štivo za uz pivo

1418
Kritika: RIBAFISH - ŠAPTAČ ŽENAMA - Štivo za uz pivo

Krenimo prvo s lošim, a to su dvije stvari: knjigu Šaptač ženama na promociji je došlo podržati začuđujuće malo ljudi, vjerojatno iz straha da će knjigu morati kupiti što je malo degutantno jer je red da kolege blogeri i novinari dođu barem iz pristojnosti, ako ne već iz stvarnog interesa, ali ja niti jedno poznato lice nisam vidjela. No o bontonu neki drugi put.

Druga loša stvar kojom je promašen ceo fudbal je fotografija na naslovnici jer ne prikazuje Ribu kao čovjeka kakav jest: simpatičan, nasmijan, uvijek srdačan, čovjek kojem dobrota  izvire iz očiju  usprkos najvećoj životnoj tragediji koja ga je zadesila u protekloj godini, čovjeka kojeg niti gubitak jedinog djeteta nije uništio nego gura dalje, iako slomljene duše, on se ne predaje. Slika na naslovnici ne prikazuje tog čovjeka nego ga po toj slici policija ne bi našla. Fotografija ne samo da ne prikazuje Ribafisha onakvim kakav on doista jest nego ne odgovara tematici knjige i upravo zbog lošeg odabira fotografije knjigu će možda kupiti manji broj ljudi jer izgleda kao naslovnica neke life coach, guru, self help knjige, a Ribina knjiga to nikako nije već je riječ o zbrici humoreski koja se čita uz dobro pivo.

A sada ono dobro, a to je sam sadržaj ove feel good knjige koju bi svatko stariji od 13, a mlađi od 95 trebao imati u svojoj kućnoj biblioteci da mu uljepša one trenutke kad  se osjeća loše. Riba nema problema sa šalom na vlastiti račun što je karakteristika koja se kod ljudi jako cijeni. Za neke priče požalila sam što nisu duže jer su toliko pitko i čitljivo napisane da ih poželiš čitati satima no svjesna sam da je duljina svake  priče prilagođena dostupnom medijskom prostoru za novinu ili portal za koji je prvobitno pisana. Neki dijelovi knjige toliko su smiješni da morate prekinuti čitanje i pročitanu foru odmah dojaviti ukućanima i najboljim prijateljima jer u knjizi su riječi koje želite podijeliti. To je knjiga o kojoj se može pričati satima i to zato što je toliko feel good da se na svakoj stranici možete dobro nasmijati i barem na trenutak zaboraviti na svoje brige. Kad bi se snimala TV serija po ovoj knjizi pomalo izklišejiziranog naziva za koji se jasno vidi da ga nije smislio sam Riba jer on može puno bolje od toga, serija bi se, ako bi joj dali podjednako isklišejiziran naziv, zvala Sex i Zagreb i postala bi kultna. Kad pročitate ovu knjigu postaje vam kristalno jasno zašto je Riba jedan od naših najomiljnijih kolumnista jer uz humor, čak i kroz negativne događaje, iz njegovih riječi pršti pozitiva. Kad čitate retke knjige osjećate se kao da ste s njim u društvu jer u knjigu je uliven njegov neodoljiv drag i simpatičan personality koji je kroz njegove riječi nemoguće ne zapaziti. Ako ga ne poznajete, poželite ga upoznati, a ako ga poznajete, poželite mu opaliti  jedan high five i platiti mu pivu.

Riba je jedan good guy i vrhunski autor, a knjiga je za svaku preporuku. Ako ništa drugo, uz nju ćete uvidjeti da niste sami u svojim ljubavnim nezgodama.

Revolucija iz kreveta ne snosi odgovornost za izrečeno u komentarima